Ny park og torg i sentrum
- vi trenger dine innspill!
Vestby kommune skal lage park og torg på området mellom rådhuset, Vestby kulturkvartal og Kroerveien.
Endring fra gate og parkering til park er et betydelig grep i sentrum og en stor mulighet til å gi Vestby en felles møteplass i sentrum.
Målet er å utvikle et hyggelig, levende og inkluderende byrom - et sted med møteplasser, aktivitet og opphold.
For å få det til trenger vi dine innspill.
Hvordan ønsker du å bruke parken og torget?
Hva er viktig for deg?
Scann QR-koden eller klikk deg inn til spørreundersøkelsen via denne lenken. Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.
Takk for at du vil svare på spørreundersøkelsen.
Undersøkelsen er åpen til 7. juni 2026.

Vestby park og torg Illustrasjon: Vestby kommune
Sist oppdatert
