Ny park og torg i sentrum

- vi trenger dine innspill!

Vestby kommune skal lage park og torg på området mellom rådhuset, Vestby kulturkvartal og Kroerveien.  

Endring fra gate og parkering til park er et betydelig grep i sentrum og en stor mulighet til å gi Vestby en felles møteplass i sentrum.

Målet er å utvikle et hyggelig, levende og inkluderende byrom - et sted med møteplasser, aktivitet og opphold.

For å få det til trenger vi dine innspill.

Hvordan ønsker du å bruke parken og torget?

Hva er viktig for deg? 

Scann QR-koden eller klikk deg inn til spørreundersøkelsen via denne lenken. Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Takk for at du vil svare på spørreundersøkelsen.

Undersøkelsen er åpen til 7. juni 2026.

Vestby park og torg Illustrasjon: Vestby kommune

Vestby park og torg Illustrasjon: Vestby kommune

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?