Folk møter folk i Vestby – nye møter på biblioteket

Tirsdag 2. juni kl.12.00 går startskuddet for
FOLK MØTER FOLK i Vestby, på biblioteket i Vestby kulturkvartal!

Vi kobler 10 Vestbyfolk med 10 mennesker som er nye i Vestby og som kommer fra et annet land! 

Ordfører Tom Anders Ludvigsen deltar sammen med 19 andre unike mennesker.

Vi har latt oss inspirere av Arendal kommune og Nobels fredssenter som har skapt unike menneskemøter. Nå er tiden inne i Vestby også! Vi vil at mennesker møtes og knytter kontakt!

Dette sier menneskene som har deltatt:
«Etter dette tenker jeg at vi må hilse på dem vi møter med øyne og ord. Vi må hilse med hjertet. Jeg har allerede begynt»

«Ærlig sagt så føler jeg nå at jeg er noen og samtidig en del av samfunnet» 

Kilde: Folk møter folk, Arendal

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?